Specjalista ds. Obsługi Pacjenta

Poszukujemy kandydatek/ kandydatów do pracy w Zespole Biura Obsługi Pacjenta.

Zakres obowiązków:

  • bieżąca obsługa Pacjentów (stacjonarna / telefoniczna),

  • obsługa programów koordynujących pracę Biura Obsługi Pacjenta,

  • udzielanie informacji na temat oferowanych konsultacji i zabiegów,

  • prowadzenie weryfikacji kompletności dokumentacji medycznej Pacjentów,

  • prowadzenie kasy fiskalnej.

Wymagania:

  • znajomość języka angielskiego minimum na poziomie B2,

  • wykształcenie min. średnie (preferowane wykształcenie kierunkowe medyczne lub pokrewne),

  • sprawna obsługa komputera i urządzeń biurowych,

  • dyspozycyjność czasowa (praca w systemie zmianowym),

  • bardzo dobra organizacja pracy,

  • komunikatywność i wysoka kultura osobista,

  • odporność na stres i umiejętność pracy w zespole,

  • mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.

Oferujemy:

  • umowę zlecenie na okres próbny, następnie umowę o pracę,

  • pełny wymiar godzin pracy (lub możliwość pracy dodatkowej),

  • możliwość rozwoju zawodowego,

  • atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności.

CV prosimy kierować na adres: kontakt@oviklinika.pl

Prosimy o dodanie klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).