W związku z epidemią koronawirusa COVID-19 i w trosce o Wasze bezpieczeństwo oraz komfort przygotowaliśmy informacje dotyczące funkcjonowania naszego ośrodka w tym okresie.
Drodzy Pacjenci,
Na ten moment Oviklinika grupa Angelius pozostaje otwarta. Wszystkie wizyty, zabiegi i rozpoczęte procedury odbywają się według planu, jednak omawiamy z każdą parą indywidualnie sposób dalszego postępowania i wspólnie planujemy dalsze kroki. Zdajemy sobie sprawę, że sytuacja dynamicznie się zmienia i jesteśmy przygotowani na elastyczne, dostosowane do sytuacji działania. W razie jakichkolwiek zmian będziemy Państwa informować na bieżąco.
Równocześnie informujemy, że nasza rejestracja będzie przeprowadzała z Państwem pogłębiony wywiad zdrowotny podczas zapisywania się na wizyty pod kątem wykluczenia wszelkich niebezpiecznych objawów.
Dodatkowo prowadzimy szczegółowe konsultacje telefoniczne na Skypie, Facetime oraz poprzez inne dostępne środki komunikacji, jeżeli wolą Państwo przez ten czas pozostać w domu. W ten sposób możliwa jest m.in. kwalifikacja do warszawskiego programu refundacji.
Wszelkich informacji udzieli Państwu nasza rejestracja pod nr tel. 22 112 56 00 lub 695 995 595.
Codziennie dbamy o najwyższe standardy higieny, niemniej wprowadziliśmy dodatkowe działania, których celem jest zwiększenie bezpieczeństwa naszych Pacjentów oraz Pracowników:
Bezpieczeństwo i minimalizowanie ryzyka zarażenia leży również w interesie Pacjentów, dlatego:
Zalecamy i bardzo prosimy naszych Pacjentów o:
Dodatkowo prosimy o przestrzeganie podstawowych zasad, takich jak:
Dodatkowa informacja dla Pacjentek prowadzonych przez Vipclinic by Rogiewicz:
Z powodu obecnej sytuacji epidemiologicznej bardzo prosimy Pacjentki, które wymagają pomiaru ciśnienia oraz ważenia (np. pacjentki ciężarne) o wykonywanie samodzielnych pomiarów w domu. Z uwagi na Państwa bezpieczeństwo staramy się ograniczać kontakt z naszym personelem do niezbędnego minimum, w tym kontakt z położną. Wyniki badań są dostępne na platformie Pacjenta Laboratorium Diagnostyka, prosimy o noszenie wyników w wersji papierowej, aby uniknąć wpisywania ich do karty ciąży. W razie niemożności samodzielnego wydruku wyników – są one dostępne u Pielęgniarek i można je odebrać przed wizytą.
Naszym priorytetem jest w obecnej sytuacji zapewnienie bezpieczeństwa Wam oraz naszym Pracownikom, przy równoczesnej kontynuacji rozpoczętego leczenia po wspólnej decyzji i dostępu do pełnej opieki medycznej. Na bieżąco monitorujemy sytuację i w razie konieczności będziemy podejmować wszelkie niezbędne kroki, by zapewnić Wam ochronę oraz leczenie.